About Me

Thursday 6 October 2011

airport kk

hari ini saya bertemu dengan ust Jalidar seorang ust yang banyak berjasa kepada pelajar idip semasa kami belajar kt idip...merupakan pengurus kewangan ,penghantaran dan kebajikan kami sepanjang di idip...saya sebelum ini tidak berkesempatan bersembang dengan ust itu....tapi hari ini saya puas bersembang dengan ust...kt airport kk...syukur akhirnya saya berpeluang juga bersembang dengan ust itu.....terutama saya teringin mengucapkan terima kasih atas segala jasa ust itu...yang tidak pernah saya lupakan...antara kata-kata hikmah ust yang telah diberikan pada saya ialah   "PEMENANG KEHIDUPAN" adalah orang yang tetap SEJUK di tempat yang PANAS. yang tetap manis di tempat yang begitu PAHIT. yang tetap merasa KECIL meski telah menjadi BESAR. Dan tetap TENANG dengan badai yang HEBAT. serta tetap mengandalkan ALLAH dalam segala urusan......terima kasih ust....dengan kata-kata hikmah yang telah dikirimkan ini...semoga berjumpa lagi....

no.tel ust.Jalidar ''''0168389580....

No comments:

Post a Comment